۸ سال است در تئاتر شهر اجرا ندارم

سیمین امیریان در گفتگو با مهر:
۸ سال است در تئاتر شهر اجرا ندارم/ چاپ ۳ نمایشنامه به ۲ زبان

سیمین امیریان کارگردان و نمایشنامه نویس با اشاره به ارائه چندین نمایشنامه برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر، بیان کرد که حدود ۸ سال است در این مجموعه تئاتری اثری را به صحنه نبرده است.

سیمین امیریان کارگردان، نمایشنامه نویس، مترجم و مدرس تئاتر که سال ۸۹ نمایش «کهربا» را در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد، درباره برنامه ریزی خود برای اجرای اثری نمایشی به خبرنگار مهر گفت: حدود ۸ سال است که چندین نمایشنامه را برای اجرا در مجموعه ارائه داده ام اما هیچ گاه نوبت اجرایی به من تعلق نگرفت.

وی ادامه داد: طی ۸ سال گذشته مدیران تئاتر شهر می گفتند که هنرمندان دیگری در نوبت اجرا قرار دارند و این روال تا به امروز طی شده است. در حال حاضر هم که تغییرات در مجموعه تئاتر شهر انجام شده و مشخص نیست بان این تغییرات در سال جاری هم نوبت اجرا در تئاتر شهر خواهم داشت یا نه.

امیریان با اشاره به فعالیت های خود در زمینه نمایشنامه نویسی و چاپ آن ها، گفت: ۴ نمایشنامه «کهربا»، «من و گربه پری»، «خب دیگه چی می خوای» و «سایه پنهان» را سال گذشته چاپ کردم که خوشبختانه امسال به چاپ مجدد رسید. امسال نیز نمایشنامه های «گنجشک مجیک»، «سه گانه میتراس» و «استقلال پشت پرده» را منتشر کردم.

این نمایشنامه نویس و مترجم تئاتر در پایان بیان کرد: این نمایشنامه ها به ۲ زبان انگلیسی و فارسی چاپ شده اند.

لینک مطلب اصلی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *